5 důvodů, proč lidé nečtou váš obsah

Návštěvnost webových stránek ovlivňuje mnoho faktorů. Kvalita obsahu je ovšem nejdůležitější, a to nejen pro uživatele, ale také vyhledávače. Pokud nebudete čtenářům poskytovat relevantní informace, Google ani Seznam nebude danou stránku uživatelům vůbec nabízet. A díky tomu se celková návštěvnost o hodně sníží. Proto vždy dbejte na to, aby byl obsah králem webu.
čtečka knih 

1. Myslíte až příliš na klíčová slova

Použití klíčových slov je pochopitelně pro úspěšnost SEO důležitá, ale neměli byste psát jen kvůli nim. Pokud nemáte skutečně co říct, neříkejte nic. Google jen tak neošálíte, protože má speciální algoritmus, který tyto nesmyslné texty odhalí a stejně je ve výsledku nezobrazí.
 

2. Neumíte to? Řekněte odborníkovi

Pamatujte, že obsah je nejviditelnější vizitka vašeho webu. Nejste-li si jistí vlastními stylistickými či gramatickými schopnostmi, najměte si copywritera. Ten se o vše postará a budete mít jistotu, že je text vytvořený správně a čtivě.
 psaní poznámek

3. Nemáte plán? Velká chyba

Ať píšete sami nebo máte copywritera, vytvořte si redakční plán. Není to těžké. Vezměte papír, anebo tabulku v počítači a sepište si, kdy a co chcete uživatelům sdělit. Ideální je tvořit ho alespoň na měsíc dopředu.
 

4. Nevytvořili jste si persony

Persony jsou vzoroví zákazníci, které si sami vytvoříte podle toho, na koho cílíte. Podle toho byste měli nastavit i tón komunikace, který budete používat. Vhodné je zvolit jen jeden a toho se držet. Budete jim tykat nebo vykat? Chcete jednat formálně nebo uvolněně?
 

5. Volíte špatné formátování

Mimo je také důležité, jak obsah vypadá vizuálně. Doporučuje se používat font o velikosti 16 px, členit do odstavců a tučně zvýrazňovat klíčové údaje. Každý odstavec by měl mít maximálně čtyři řádky, ne víc. Zbytečně nepodtrhávejte. Podtržené by měli být jen odkazy, protože na to jsou uživatelé již zvyklí z jiných webů.