Site Overlay

3 chyby u vašeho webu, které vás stojí peníze a dobrou pověst!

Chyba č. 1: pověříte návrháře webu

To je klasická chyba. Přenechali jste tvorbu webu pouze webdesignérovi. Vy samozřejmě věříte, že tito lidé udělají svou práci dobře a dostanete správně fungující web. A ano, webdesignéři jsou velmi kreativní, bohužel jen velmi malá menšina z nich má skutečně nějakou představu o online marketingu. Koneckonců jeden z hlavních úkolů webového návrháře je „design“ – tedy jak má vypadat vaše stránka. A ne jestli design funguje a tudíž vám přináší příjmy.
A ví váš webový designér nebo agentura něco o internetové strategii? Jsou dvě možnosti:
●       Vůbec neví, o co se jedná.
●       Nemá zájem se tím zabývat, protože jinak to budou další finanční náklady a vy si asi vyberete levnějšího zhotovitele. Faktem je, že webové stránky nejsou jednorázové produkty. Musíte chvíli pracovat na obsahu vašeho webu, dokud nebude mít požadovaný efekt a až pak bude automaticky generovat nové zákazníky, objednávky, prodeje.
 kódování www

Chyba č. 2: chcete pěknou webovou stránku

Znáte to: jste sami a poznáte krásnou ženu (nebo pěkného muže). Zpočátku jste spokojeni a těžko věříte, že jste udělali tak skvělou trefu. Ale postupem času je vám jasné, že tohle bude o těžkých kompromisech. Protože jen dobrý vzhled nestačí. Na internetu funguje podobný princip. Předpokládáme, že naše grafika a skvělé rozložení stránek by měly návštěvníky zaujmout. Bohužel to je špatné myšlení. Je to stejné jako ve vztahu, vnitřní hodnoty našeho partnera jsou mnohem důležitější než vzhled. A to je také pravda na internetu.
A jaké jsou ty vnitřní hodnoty vašeho webu? Už máte asi tušení, že je to obsah. Text, informace – výhoda, kterou návštěvník dostane prostřednictvím vašich stránek.
Nabídněte informace, které zajímají návštěvníka, například bezplatné tipy jsou zárukou, že máte vždy dost návštěvníků na svých webových stránkách.
 pracovník u pc

Chyba č. 3: musíte mít perfektní web

Samozřejmě máme rádi, když věci fungují tak, jak jsme si vysnili. Co je tedy špatné na přání mít perfektní web? Většina lidí ztroskotá se svými stránkami, ještě než vůbec začne něco dělat. Často totiž přemýšlí nad tím, cokdyž v nich bude nějaká chyba a odradí jim zákazníky.Co když tato chyba zlikviduje obraz firmy. Proto využijí vznešený názor o dokonalosti k odložení webu. Ve skutečnosti je to strach. Důsledky: tak dlouho se kontrolují všechny funkce, až dojde rozpočet a projekt webu se zruší. První a hlavní myšlenkou by mělo být: rychlá implementace je lepší než dokonalá, protože máte okamžitý pocit úspěchu a zůstanete motivováni. Náklady jsou také mnohem zvládnutelné. Díky rychlé implementaci můžete okamžitě generovat návštěvníky a vytvoříte základ pro zvýšení prodeje. Teprve potom můžete posoudit, na co se návštěvníci nejčastěji dívají a která klíčová slova jsou v Googlu nejčastěji psána, aby vás našli. To vám umožní reagovat na poptávku návštěvníků. A pokud to takto uděláte, zvýší se postupně zájem i prodej.